NOTÍCIES LOKEMOTIVADES: Sweet7 podria tornar despres de fires de San Narcis. / Caninovic serà la nova imatge de Twitter i Slam Sliced ja son penya oficial. / Jouicic suspén Angles II i va a setembre / Piticli nominat a The Best juntament amb Modric i Hulio Anguita / Alexov demana un augment de sou per pagar el champú de l'equip / Comasevic compra el Pencil

dimarts, 23 de novembre del 2010

L'entrevistat de la setmana : L.Planisevic ( Mig) Ближний центр


Com veus l’equip aquesta temporada?



Doncs la veritat és que tot i els últims resultats veig un molt bon equip, compensat i tècnicament molt bó. També caldria esmentar que ens convindria una mica més de treball físic ja que moltes vegades ens costa arribar els finals dels partits amb el tó fisic necessàri(per dir-ho suaument....)


Ets un dels nous fitxatges d’aquesta temporada, això vol dir més responsabilitat?


Suposo que sí que hauria de sentir una mica més de responsabilitat per ser dels nous però desde'l primer moment m'he sentit molt còmode entre els companys i això m'ha permès poder jugar amb molta més relexat pel que fa tems pressió.

Has notat algun canvi en el teu retorn lokemotivat?


Sí, m'he trobat un equip molt més treballat tàcticament on els jugadors saben molt bé què han de fer en la seva demarcació i amb un equip molt més competitiu.



Creus que el Lokemotiva pot ser campió d'aquesta competició?


Aquest objectiu a dia d'avui el veig una mica complicat tot i que no impossible. Ens ferà falta treballar molt dur de cara els pròxims partits si volem i destigem arribara aquest fi.



En la teva primera experiència amb el Loke eres molt jove ara han passat un parell d’anys creus que ets un jugador més madur?


Potser sí tot i que aquesta paraula em dóna una mica de mal rollet ja que normalment associem maduresa amb vellesa... i actualment em sento a la flor de la vida. Però de cara a termes futbolístics si que és veritat que he fet un canvi mental profund, estic molt més centrat i no em poso en tans embolics com em posava avans.



Per acabar, un missatge a l’afició?


Confiança en l'equip que de segur ens donarà moltes al.legries en aquestes gèlides nits d'hivern i sobretot no dubteu en venir a les magnífiques intal.lacions del GEiEG sempre que pugueu ja necessitem tot el vostre calor per poder tirar això endavant!

FORZA LOKE!!!!